Для вчителів

Сучасний урок: вимоги щодо підготовки та проведення


На початку 90-х років минулого століття в якості природної реакції на перебудову в педагогічному середовищі виникли гострі дискусії, під час яких шукали істинні причини низької ефективності навчального процесу в школі. І  головну з них побачили в уроці – як ніби-то архаїчній формі організації навчальної діяльності дітей. Найгострішими були виступи спеціалістів з організації ігор та інших видів виховної діяльності, тобто тих, які безпосередньо уроків у школі не проводили. Вони стверджували: «Урок як форму організації навчання придумав Я.-А. Коменський ще чотири століття тому. Отже, урок – це архаїка. Він об’єктивно застарів за цей час і вичерпав себе. Словосполучення «сучасний урок»  це – нонсенс, абсурд».

Затверджено Інструкцію щодо заповнення  Класного журналу в 1-4-х класах загальноосвітніх навчальних закладів

До уваги керівників загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів початкових класів!
Наказом Міністерства освіти і науки України від 08.04.2015  № 412 затверджено Інструкцію щодо заповнення  Класного журналу в 1-4-х класах загальноосвітніх навчальних закладів»зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 квітня 2015 р. за № 472/26917.

Щодо законодавчих змін до пенсійного законодавства

2 березня поточного року Верховна Рада України прийняла Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо пенсійного забезпечення». Ці зміни регулюють питання пенсійного забезпечення і умовно їх можна поділити на три основні блоки. На особливостях внесених змін до пенсійного законодавства зупинився Голова правління Пенсійного фонду України Олексій Зарудний під час брифінгу перед прямою телефонною лінією Кабінету Міністрів України 13 березня. 
Детальніше ...

Етика у класі: про що треба знати вчителю


    Етика та мораль часто асоціюються з релігійним вихованням, однак школи також можуть давати учням важливі уроки осмислення етичної поведінки. «Існує великий страх, що так чи інакше викладання етики у школі сформує в дітей якусь певну релігійну точку зору, – каже доктор філософіє зі США Брюс Вайнштейн. – І все-ж таки у школі просто неможливо не вчити етики». Ці цінності в різних частинах світу визначаються по-різному, але при цьому всі вони є міжкультурними та очікуваними в існуючих групах людей. Тому, як стверджує Вайнштейн, етичні цінності повинні виходити за межі стін храмів і викладатись у школах, а також повноправно існувати в сім’ях.  Детальніше...

Комментариев нет:

Отправить комментарий